Mereka Sudah Join, Anda Bila Lagi??

Sunday, January 15, 2012

i am back

hello readers...

   I AM BACK!!




setelah sekian lama aku menyepi daripada dunia blog, kini aku kembali... hoho.. rindu dengan dunia blog, rindu nk berblogwalking, rindu nk chat kt kedai kopi rakan2 blogger, rindu nk share bahan berilmiah (berilmiah la sgt kn), yg penting aku rindu kat DIA.. siapa dia? jeng3.. abaikan.. haha =P

so, ade sape2 yg rindukan blog ni x?? rindu tuan punya blog?? haha.. *dah mula senget akibat terlebih herbal aloe concentrate.. huhu

oke, x nk merepek panjang2.. straight to the point.. tujuan aku mula aktif balik berblogging adalah disebabkn 3 faktor :

1. aku bosan
2. aku bosan yg amat
3. aku bosan giler2

haha.. merapu lg.. adoy.. (-__-")


betol lah aku bosan tu sebabnya.. kalau korg, ape sebab korg berblogging? cecite.. mana tau jwpn tu sama dgn jawapan aku..

oke guys n girls.. c u next time.. kalau nk tgk hapdate terbaru, stalk je FB aku.. aku x marah pon nk stalk.. *bajet hot..



p/s: tlg la terima aku wahai kwn2 blogger lama.. cc to padin, gelas kaca, cik sonnet, cik ranting, yusuf otomen, rastamat, yuyu, anna zanariah dan yg seangkatan dgnnya


Bookmark and Share

0 Kata-kata Perangsang:

Related Posts with Thumbnails