Mereka Sudah Join, Anda Bila Lagi??

Monday, June 21, 2010

Toy Story Review - by Muzzamil

Salam 1Malaysia....
*greeting ti xde kena mengena ngan politik yer..

Kali ni aku nk share dgn korang semua tentang review movie Toy Story 3. Tp bukan aku yg nk bg review, sebaliknya membe aku muzzamil... Aku belum g tgk lg movie tu, tp drpd review yg muzzamil buat ni, rasa mcm best plak... Tp, aku x berapa minat cite katun... Xpela muzzamil, nnt klau ada masa aku g tgk ye.... Anyway, thanks muzzamil sbb memenuhi request aku utk buat review pasal cite tu (klau aku x request, ko akan wat review gak kn.... haha). OK la, malas dah nk mengarut lebih2... layan je la.....

Toy Story 3 Trailer at YouTube (embedded disabled)



     yang mengarut,

1 Kata-kata Perangsang:

joegrimjow said...

baru pas tengok cite a team

Related Posts with Thumbnails