Mereka Sudah Join, Anda Bila Lagi??

Friday, July 16, 2010

happy.... AKU NK AWARD HAPPY BLOGGER!!

salam sejahtera semua..



ade tak sape2 yg nk bg aku award HAPPY BLOGGER??? sebab skrg ni aku rase happy sgt... 



Sblm tu, aku nk mintak ampun byk2 sebab dah lama blog ni tak di-update... Maaf juga sekiranya kedatangan kamu semua tidak dilayan dgn mesra..., tak dapat membalas kunjungan... Maklumla, skrg ni musim persekolahan semester baru je bermula... So byk perkara harus diselesaikan.. Tambahan lg, semester ni aku terpaksa menyewa di luar oleh kerana tiada kuota asrama untuk student tahun 3.. Ketiadaan streamyx juga agak membataskan aktiviti ber-blogging ni.., buat masa ni, aku on9 pakai berokban yg sgtla pantas....


berbalik kepada persoalan pokok... AKU HAPPY... kenapa??

hehehe...
Sebenarnye takde ape pon... aku happy sebab aku dah masuk tahun 3... tu je.. hahaha....

serious afiff!!!

oke la... the real reason why i am happy is
.
.
.
.
.
.
.
.
aku baru je dapat lesen P untuk motokar... kereta la...
hehehe...



Fuhh... lega giler lpas test JPJ semalam... Time test tu cuak giler.. rase nk tercabut je jantung ni... hahaha... nasib baik pass sekali je.. takde repeat2.. haha... Seksa dowh training... dah la kaki aku tak sampai... 

Pegawai2 JPJ dan calon2 lain semua pandang semacam je kat aku... Tp takpe, pandangan korang langsung tak menjejaskan semangat aku untuk pass..

Yang penting skrg aku dah ade lesen, tinggal nk cari kereta pulak.. Kereta ape pon aku tak kesah, janji kereta tu comel.. ngahaha... Nanti banyak modification yg perlu dibuat pada seat driver kereta tu.. huhu..

Oke la, sampai sini jela aku story pasal lesen kereta ni.. esok2 sambung lg... Nk pergi siap2 dlu untuk solat jumaat... Adios... Wassalam..



camnilah gaya aku bawak kete.. ngahaha




    Bookmark and Share

3 Kata-kata Perangsang:

RastaMat said...

oioi..
xyahla modified kete ko..
nanti camne aku nak pinjam??
hahaha...

RastaMat said...

dol..
ko punye award happy, ko x amek lagi..
amek cepat..
menyemak je kat sini :
http://rastamat4.blogspot.com/2010/06/encik-riez-melihat-aku-sebagai-seorang.html

afiff edogawa said...

hahaha...
saje je xnk bg korg yg kaki terlebey panjang pinjam kete aku nnt... wakaka... jahat dan kedekut x aku??

owh, ye x ye gak.. lupe lak yg ko ade bg award tu kt aku.. saba ek.. nnt aku dtg amik.. hihi

Related Posts with Thumbnails