Mereka Sudah Join, Anda Bila Lagi??

Sunday, July 18, 2010

Robot Anti-Bohong

Pada suatu hari seorang Ayah dengan gembiranya membeli sebuah Robot canggih yang berupaya mengesan sebarang pembohonganDia tidak sabar menguji kemampuan robotnya. Ramli, anak sulungnya pulang rumah pukul 11 malam. Si ayah menanti bersama Robotnya diruang tamu.



Ayah : Kamu dari mana Ramli?
Ramli : Belajar, ayah!, dengan pantas si Robot pun menampar Ramli…… PLAK
Ayah : Jangan bohong nak! Robot ini akan menamparmu setiap kali kamu
berbohong. Baik kamu jawab yg sebenar2-benarnya, kamu dari mana?!
Ramli : Tengok movie di rumah kawan…
Ayah : Filem apa?
Ramli : Filem perang… PLAK! Si anak kena tampar sekali lagi oleh Robot.
Ayah : Baik kamu jujur dengan ayah!!
Ramli : Saya tengok filem porno, ayah.
Ayah : haa… Bertuah punya anak! Kamu tahu tak, waktu Ayah sebaya kamu, Ayah belum
pernah tengok filem porno… PLAK! Sekarang giliran si ayah yang kena tampar
robot.

Mendengar suara yang kecoh di ruang tamu, Si Ibu pun keluar dan melihat
wajah anaknya merah lebam habis kena tampar oleh Robot.
Ibu : Ayah! Jangan keterlaluan bang! Senakal-nakal Ramli, dia kan anak kamu!
PLAK! kali ini Si Ibu pula yang kena tampar robot..






   Bookmark and Share

3 Kata-kata Perangsang:

aanz said...

hahahaa..
x tahan part last tu..
boleh pulak kantoi yg ramli tu anak org lain..
aduhh..
mcm2 ekk skang ni...

RastaMat said...

Wakakakakaka...
lawak syal!!!!
lawak genius ni doh..!!!!

nutcrakerz said...

wohoho! dahsyat cite kau! 5 star..

Related Posts with Thumbnails