Mereka Sudah Join, Anda Bila Lagi??

Monday, July 5, 2010

lucky follower.. :)


Tiba2 tangan ni terasa ringan pulak nk bagi award...


Oke,

dengan ini sy, afiff edogawa ingin memberikan sedikit penghargaan
kepada follower sy yg bertuah....
iaitu...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
saudari pu3mas89

Tahniah kpd anda kerana menjadi follower sy yg ke-48.


Tp kenapa 48??
Saje je pilih nombor 48.... lalala~
yg lain jangan jeles... tak dapat ape pon kalau jeles...


ni dia award yg tak berapa cantik


Lepas dapat award, mestilah ade sesuatu yg anda kena lakukan...
Tak susah, mudah je..

Sila berikan award yg sama kepada follower ke-48 anda juga :)

sekian, terima kasih....



p/s : saudari pu3mas89 ni MUDA SEHARI daripada aku... kena panggil KAK MAS la cenggini... :P




   Bookmark and Share

8 Kata-kata Perangsang:

Ranting Bunga said...

untuk aku takde ker?apesal folower ko lg rmai nih??aku jeles nok!bhahah

afiff edogawa said...

@RB:

untuk ko nanti2 r... simpan dulu.. ekeke...
jeles eah??... hahaha

hANySS JonG said...

alaa..mas je dpt, sy nak jugak!!!ehehe
to mas: alu dpt award kau eyh..sik patut..ehehe

afiff edogawa said...

@hANySS JonG awk nk jugak ke?? adess.. lain kali la ye.. :)

mier yuyu99 said...

waaa...

follower ke-50 xder ker??hakhak :D

pu3mas89 said...

waa.. TQ2.. kite baru dtg nak mbik award ini... Terharu nie tau.. btw ini la yang awak kate special mlm tadi ek?? haah mmg special.. ske!!

to anis: boh jeles oitt, aku pun xsangka tek ba... terkezut la juak.. wakakaka..

afiff edogawa said...

@mier yuyu99
sorry, 50 xdela... saje je wat nombor yg org tak sangka2.. hehe

@pu3mas89
bagusla klau awk suke... :)
x cantik mane pon award tu...

psal besday tu, silap tulis, awk tua sehari drpd sy.. so, guess la besday sy..

rahimpengasih said...

eleh,ngan housemate x nak bg..hahahaahahaa

Related Posts with Thumbnails